fredag 31 januari 2014

Promenad till La Cala del Moral


I går kväll följde vi en tjusig solnedgång genom fönstren på Ellen och blåsten lugnade sig. I morse var det blåsigt igen, men mulet. Solen hade jag inget emot och den kom så småningom, men idag tog det tid.

Vi tog en promenad längs det nedlagda järnvägsspåret åt andra hållet idag och kom så småningom Till La Cala del Moral. En mindre bukt med sandstrand. Jag tog en del fina foton under tiden, men Blogger är inte med  mig idag, så jag ids inte försöka lägga upp flera bilder.



7 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan! Ni har det gott förstår jag av dina texter och de fina bilderna.
Här hemma ligger allt vad fotografering heter nere på grund av blåsten och kylan.
Ha det fortsatt gott!
/SA

Lennart och hans tankar sa...

Fin kvällshimmel!

Vi såg den men när jag kom på att jag skulle fota var det helt mörkt:):)!

Kram

Matts Torebring sa...

I somras när vi var i Zarautz i Biscyabukten, var det nästan folkvandring, för att se solnedgången varje kväll. Visst är det vackert. Kram

BP sa...

Ja den dramatiska kvällshimlen kompenserar ju till viss del;-)
Himlen är fantastiskt fin!

Mary sa...

So beautiful! Wonderful colors!

Anonym sa...

Vackra färger på vår himmel..........

Anki sa...

Väldigt vackert! Rent av underbart vackert!